Wysyłka i zwroty
- Wysyłka
- Dostawa produktów do pobrania
- Terminy dostawy
- Akceptowane metody płatności
- Zwroty
- Wymiana
- Prezenty
1. Wysyłka
Dostawa towaru odbywa się tylko w Europie.
Koszty wysyłki: Darmowa wysyłka
Edycja może potrwać do 5 dni roboczych.
*Może się różnić w zależności od różnych stawek podatkowych.
W przypadku, gdy wysyłka odbywa się w kilku etapach z powodów technicznych lub logistycznych, koszty wysyłki naliczamy oczywiście tylko raz.
Przy zamówieniach w sektorze biznesowym zastrzegamy sobie prawo do dostosowania ceny wysyłki, ponieważ wysyłka zależy od wagi.
Jeśli Twój kraj wysyłki nie jest wymieniony, skontaktuj się z nami pod adresem support@glided.de Dla uzyskania dalszych informacji.
Die Lieferdauer kann je nach Land variieren.
Deutschland, Österreich: 2-4 Werktage
Schweiz, Frankreich, Luxemburg: 3-5 Werktage
Italien, Spanien, Norwegen: 5-7 Werktage
Schweden, Irland: 4-6 Werktage
Restlichen EU-Länder: 5-10 Werktage
2. Dostawa produktów do pobrania
Dla produktów do pobrania (treści cyfrowe, które nie są dostarczane na nośniku fizycznym) nie są pobierane koszty wysyłki.
Te produkty można pobrać w koncie klienta. Udostępnienie następuje w ciągu 1 godziny po zawarciu umowy (w przypadku płatności z góry zgodnie z Twoją dyspozycją płatniczą).
O dostarczeniu zostaniesz również poinformowany drogą mailową.
3. Terminy dostawy
Przy indywidualnie zaprojektowanych towarach tworzenie szablonu korekty odbywa się w ciągu 3-7 dni od zawarcia umowy. Dostawa towarów następuje w ciągu 30 dni po zatwierdzeniu szablonu korekty, chyba że w ofercie wskazano inaczej.
O ile w ofercie nie podano inaczej, dostawa następuje:
- W kraju (Niemcy) w ciągu 7-10 dni.
- W przypadku dostaw zagranicznych w ciągu 10-15 dni od zawarcia umowy (przy przedpłacie zgodnie z Twoimi instrukcjami płatności).
Proszę pamiętać, że w niedziele i dni świąteczne nie ma dostawy.
Jeśli zamówiono artykuły o różnych czasach dostawy, wyślemy je w jednej przesyłce. W takim przypadku najdłuższy czas dostawy decyduje o całym zamówieniu.
4. Akceptowane metody płatności
Akceptujemy następujące metody płatności:
- Zaliczka przelewem
- Płatność przez PayPal
- Płatność przez PayPal (karta kredytowa)
- Amazon Płatności
- Szybki przelew (Klarna)
- Płatność kartą kredytową
- Giropay
- Apple Pay
- Klarna zakupy na rachunek
- EPS (tylko z Austrii)
Przy płatności kartą kredytową obciążenie Twojego konta następuje w momencie zawarcia umowy.
Dla dalszych pytań dotyczących płatności znajdziesz nasze dane kontaktowe w Impressum.
5. Zwroty
Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeśli zakup był dokonany ponad 30 dni temu, niestety nie możemy zaoferować zwrotu ani wymiany.
Aby dokonać zwrotu, artykuł musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został otrzymany. Artykuł musi być w oryginalnym opakowaniu.
Sie tragen die Rücksendekosten selbst. Hierbei empfehlen wir für einzelne Hüllen einen Großbrief bei der Deutschen Post zu nutzen (1,80€). Legen Sie der Rücksendung einen kleinen Zettel mit Ihrer Bestellnummer bei.
Vouchery są wyłączone z możliwości zwrotu.
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu poinformujemy Cię drogą mailową o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy. Po zatwierdzeniu nastąpi zwrot na orygodną metodę płatności.
- Notatków z widocznymi śladami użytkowania
- Artykuły, które są uszkodzone lub niepełne
- Artykuły, które zostaną odesłane po upływie 30 dni
6. Wymiana
Wymiana jest możliwa tylko w przypadku wadliwych lub uszkodzonych przedmiotów. Proszę wysłać do nas e-mail, aby rozpocząć proces wymiany, i odesłać przedmiot na:
support@glided.de,
und sende den Artikel an:
Glided (Hojczyk)
Westermannstraße 49
44388 Dortmund
Deutschland
7. Prezenty
Jeśli przedmiot był oznaczony jako prezent i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz zwrot w postaci kuponu na kwotę zakupu przy zwrocie. W przeciwnym razie zwrot zostanie dokonany na konto osoby, która kupiła prezent.
8. Wysyłka przy zwrotach
Aby zwrócić produkt, proszę go odesłać na:
Glided (Hojczyk)
Westermannstraße 49
44388 Dortmund
Deutschland
Musisz ponieść koszty wysyłki za zwrot, a koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot, koszty wysyłki zostaną odjęte od zwrotu.
Czas, w jakim wymieniony artykuł dotrze do Ciebie, może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania.
Przy artykułach o wartości powyżej 75 € zalecamy korzystanie z usługi wysyłkowej z numerem śledzenia lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie możemy zagwarantować, że otrzymamy Twoją zwrotkę.