Matomo ist unser Tracking Dienst

Wybierz model:

iPhone

iPhone 17 Pro Max

iPhone 17 Pro

iPhone 17

iPhone 17 Air

iPhone 16 Pro Max

iPhone 16 Pro

iPhone 16 Plus

iPhone 16e

iPhone 16

iPhone 15 Pro Max

iPhone 15 Pro

iPhone 15 Plus

iPhone 15

iPhone 14 Pro Max

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14

iPhone 13 Pro Max

iPhone 13 Pro

iPhone 13

iPhone 13 mini

iPhone 12 Pro Max

iPhone 12 Pro

iPhone 12

iPhone 12 mini

iPhone 11 Pro Max

iPhone 11 Pro

iPhone 11

iPhone 8

iPhone 7

iPhone SE 2020

iPhone SE 2022

iPhone XR

iPhone X/Xs

Samsung

Samsung Galaxy S25 Ultra

Samsung Galaxy S25 Plus

Samsung Galaxy S25 Edge

Samsung Galaxy S25

Samsung Galaxy S24 Ultra

Samsung Galaxy S24 Plus

Samsung Galaxy S24

Samsung Galaxy S24 FE

Samsung Galaxy S23 Ultra

Samsung Galaxy S23 Plus

Samsung Galaxy S23 FE

Samsung Galaxy S23

Samsung Galaxy S22 Ultra

Samsung Galaxy S22 Plus

Samsung Galaxy S22

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

Samsung Galaxy S21 Plus 5G

Samsung Galaxy S21 5G

Samsung Galaxy S21 FE

Samsung Galaxy S20 Ultra/ Samsung Galaxy S20 Ultra 5G

Samsung Galaxy S20/ Samsung Galaxy S20 5G

Samsung Galaxy S10

Samsung Galaxy A80

Samsung Galaxy A73 5G

Samsung Galaxy A72 5G

Samsung Galaxy A72

Samsung Galaxy A71

Samsung Galaxy A70

Samsung Galaxy A56

Samsung Galaxy A55

Samsung Galaxy A54 5G

Samsung Galaxy A53 5G

Samsung Galaxy A52 / A52 5G / A52s 5G

Samsung Galaxy A52 5G

Samsung Galaxy A52

Samsung Galaxy A52s 5G

Samsung Galaxy A51

Samsung Galaxy A40

Samsung Galaxy A36

Samsung Galaxy A34

Samsung Galaxy A26

Samsung Galaxy A23 5G

Samsung Galaxy A22 5G

Samsung Galaxy A14 5G

Samsung Galaxy A11

Google

Google Pixel 10 Pro XL

Google Pixel 10 Pro

Google Pixel 10

Google Pixel 9 Pro XL

Google Pixel 9 Pro Fold

Google Pixel 9 Pro

Google Pixel 9

Google Pixel 9A

Google Pixel 8 Pro

Google Pixel 8

Google Pixel 8a

Google Pixel 7 Pro

Google Pixel 7

Google Pixel 7a

Google Pixel 6 Pro

Google Pixel 6

Google Pixel 6a

Huawei

Huawei P30

Huawei P30 Lite

Huawei P20 Lite

Xiaomi

Xiaomi 15 Ultra

Xiaomi 15 Pro

Xiaomi 15

Xiaomi 14T Pro

Xiaomi 14 Ultra

Xiaomi 14 Pro

Xiaomi 14

Xiaomi 13 Pro

Xiaomi 13

Xiaomi 13 Lite

Xiaomi 12

Xiaomi Redmi Note 14 Pro+

Xiaomi Redmi Note 14 Pro

Xiaomi Redmi 10

Xiaomi Poco C75

Xiaomi Redmi 14C

Xiaomi Redmi 14C 5G

Xiaomi Redmi Note 14 5G

Xiaomi Redmi Note 14 4G

Xiaomi Redmi Note 14S

OnePlus

OnePlus 13

OnePlus 11

OnePlus 10 Pro

OnePlus 10T

OnePlus 8 Pro

Oppo

Oppo Reno12 F

Oppo A60

Oppo A60 5G

Oppo Find X8 Pro

Oppo Find X8

Fairphone

Fairphone 5

Nothing

Wysyłka i zwroty

1. Wysyłka

Dostawa towaru odbywa się tylko w Europie.

Koszty wysyłki: Darmowa wysyłka

Edycja może potrwać do 5 dni roboczych.

*Może się różnić w zależności od różnych stawek podatkowych.

W przypadku, gdy wysyłka odbywa się w kilku etapach z powodów technicznych lub logistycznych, koszty wysyłki naliczamy oczywiście tylko raz.

Przy zamówieniach w sektorze biznesowym zastrzegamy sobie prawo do dostosowania ceny wysyłki, ponieważ wysyłka zależy od wagi.

Jeśli Twój kraj wysyłki nie jest wymieniony, skontaktuj się z nami pod adresem support@glided.de Dla uzyskania dalszych informacji.

Die Lieferdauer kann je nach Land variieren.
Deutschland, Österreich: 2-4 Werktage
Schweiz, Frankreich, Luxemburg: 3-5 Werktage
Italien, Spanien, Norwegen: 5-7 Werktage
Schweden, Irland: 4-6 Werktage
Restlichen EU-Länder: 5-10 Werktage

2. Dostawa produktów do pobrania

Dla produktów do pobrania (treści cyfrowe, które nie są dostarczane na nośniku fizycznym) nie są pobierane koszty wysyłki.

Te produkty można pobrać w koncie klienta. Udostępnienie następuje w ciągu 1 godziny po zawarciu umowy (w przypadku płatności z góry zgodnie z Twoją dyspozycją płatniczą).

O dostarczeniu zostaniesz również poinformowany drogą mailową.

3. Terminy dostawy

Przy indywidualnie zaprojektowanych towarach tworzenie szablonu korekty odbywa się w ciągu 3-7 dni od zawarcia umowy. Dostawa towarów następuje w ciągu 30 dni po zatwierdzeniu szablonu korekty, chyba że w ofercie wskazano inaczej.

O ile w ofercie nie podano inaczej, dostawa następuje:

  • W kraju (Niemcy) w ciągu 7-10 dni.
  • W przypadku dostaw zagranicznych w ciągu 10-15 dni od zawarcia umowy (przy przedpłacie zgodnie z Twoimi instrukcjami płatności).

Proszę pamiętać, że w niedziele i dni świąteczne nie ma dostawy.

Jeśli zamówiono artykuły o różnych czasach dostawy, wyślemy je w jednej przesyłce. W takim przypadku najdłuższy czas dostawy decyduje o całym zamówieniu.

4. Akceptowane metody płatności

Akceptujemy następujące metody płatności:

  • Zaliczka przelewem
  • Płatność przez PayPal
  • Płatność przez PayPal (karta kredytowa)
  • Amazon Płatności
  • Szybki przelew (Klarna)
  • Płatność kartą kredytową
  • Giropay
  • Apple Pay
  • Klarna zakupy na rachunek
  • EPS (tylko z Austrii)

Przy płatności kartą kredytową obciążenie Twojego konta następuje w momencie zawarcia umowy.

Dla dalszych pytań dotyczących płatności znajdziesz nasze dane kontaktowe w Impressum.

5. Zwroty

Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeśli zakup był dokonany ponad 30 dni temu, niestety nie możemy zaoferować zwrotu ani wymiany.

Aby dokonać zwrotu, artykuł musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został otrzymany. Artykuł musi być w oryginalnym opakowaniu.

Sie tragen die Rücksendekosten selbst. Hierbei empfehlen wir für einzelne Hüllen einen Großbrief bei der Deutschen Post zu nutzen (1,80€). Legen Sie der Rücksendung einen kleinen Zettel mit Ihrer Bestellnummer bei.

Vouchery są wyłączone z możliwości zwrotu.

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu poinformujemy Cię drogą mailową o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy. Po zatwierdzeniu nastąpi zwrot na orygodną metodę płatności.

  • Notatków z widocznymi śladami użytkowania
  • Artykuły, które są uszkodzone lub niepełne
  • Artykuły, które zostaną odesłane po upływie 30 dni

6. Wymiana

Wymiana jest możliwa tylko w przypadku wadliwych lub uszkodzonych przedmiotów. Proszę wysłać do nas e-mail, aby rozpocząć proces wymiany, i odesłać przedmiot na: support@glided.de, und sende den Artikel an:

Glided (Hojczyk)
Westermannstraße 49
44388 Dortmund
Deutschland

7. Prezenty

Jeśli przedmiot był oznaczony jako prezent i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz zwrot w postaci kuponu na kwotę zakupu przy zwrocie. W przeciwnym razie zwrot zostanie dokonany na konto osoby, która kupiła prezent.

8. Wysyłka przy zwrotach

Aby zwrócić produkt, proszę go odesłać na:

Glided (Hojczyk)
Westermannstraße 49
44388 Dortmund
Deutschland

Musisz ponieść koszty wysyłki za zwrot, a koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot, koszty wysyłki zostaną odjęte od zwrotu.

Czas, w jakim wymieniony artykuł dotrze do Ciebie, może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania.

Przy artykułach o wartości powyżej 75 € zalecamy korzystanie z usługi wysyłkowej z numerem śledzenia lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie możemy zagwarantować, że otrzymamy Twoją zwrotkę.

Kundenbewertungen