Prawo odstąpienia od umowy
Konsumenci mają prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni.
1. Prawo do odstąpienia od umowy
Nasza polityka zwrotów trwa 30 dni. Jeśli dokonali Państwo zakupu ponad 30 dni temu, niestety nie możemy zaoferować zwrotu ani wymiany.
Aby zakwalifikować się do zwrotu, Twój artykuł musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Artykuł musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Bony upominkowe są wyłączone z możliwości zwrotu.
Aby zakończyć zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu. Proszę nie zwracać zakupionych przedmiotów do producenta.
W niektórych sytuacjach przyznawane są tylko częściowe zwroty, takie jak:
- Notatniki z widocznymi śladami użytkowania
- Artykuły, które nie są w oryginalnym stanie, są uszkodzone lub mają brakujące części, które nie są wynikiem naszej wady.
- Artykuły, które zostaną zwrócone po upływie 30 dni od daty dostawy
2. Skutki odstąpienia
Jeśli odstąpisz od tej umowy, zwrócimy Ci wszystkie płatności, które od Ciebie otrzymaliśmy, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, które wynikają z wyboru przez Ciebie innego sposobu dostawy niż nasza najtańsza standardowa dostawa), niezwłocznie i nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymaliśmy informację o Twoim odstąpieniu od tej umowy. Do tej zwrotu użyjemy tego samego środka płatniczego, którego użyłeś w pierwotnej transakcji, chyba że uzgodniono z Tobą wyraźnie coś innego; w żadnym przypadku nie zostaną naliczone opłaty z tytułu tego zwrotu. Możemy wstrzymać zwrot, aż otrzymamy towary z powrotem lub aż dostarczysz dowód, że odesłałeś towary, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Muszą Państwo zwrócić towary niezwłocznie, w każdym przypadku nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od tej umowy. Termin jest dotrzymany, jeśli wyślą Państwo towary przed upływem czternastodniowego terminu. Poniosą Państwo bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Odpowiadają Państwo za ewentualną utratę wartości towarów tylko wtedy, gdy ta utrata wartości wynika z niewłaściwego obchodzenia się z nimi, które nie było konieczne do sprawdzenia ich właściwości, cech i funkcjonowania.
2. Zwroty (jeśli dotyczy)
Gdy otrzymamy i sprawdzimy Twoje zwroty, wyślemy Ci e-mail, aby poinformować Cię, że otrzymaliśmy zwrócony przez Ciebie przedmiot. Poinformujemy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu pieniędzy.
Jeśli Twój zwrot został zatwierdzony, zostanie przetworzony. Po kilku dniach na Twojej karcie kredytowej lub pierwotnej metodzie płatności automatycznie zostanie dokonany kredyt.
Opóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z firmą kartą kredytową, ponieważ może upłynąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie przetworzony. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem, ponieważ mogą również występować czasy przetwarzania.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem support@glided.de.
4. Prezenty
Jeśli artykuł przy zakupie był oznaczony jako prezent i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kupon w wysokości wartości zakupu przy zwrocie artykułu. Gdy zwrócony artykuł do nas dotrze, otrzymasz kupon e-mailem.
Jeśli artykuł nie został oznaczony jako prezent lub nie został wysłany do osoby obdarowującej w momencie zakupu, zwrot zostanie dokonany na konto osoby obdarowującej, która następnie otrzyma informację o zwrocie.
5. Wysyłka
Aby zwrócić swój produkt, proszę wysłać go na:
Glided (Hojczyk)
Westermannstraße 49
44388 Dortmund
Deutschland
Musisz pokryć koszty wysyłki za zwrot samodzielnie. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszty wysyłki za zwrot zostaną odjęte od Twojego zwrotu.
Czas, jaki zajmuje, aby wymieniony towar dotarł do Ciebie, może się różnić w zależności od kraju.
Jeśli wysyłasz artykuł o wartości przekraczającej 75 €, powinieneś rozważyć skorzystanie z usługi wysyłkowej z śledzeniem przesyłki lub ubezpieczeniem przesyłki. Nie możemy zagwarantować, że otrzymamy zwracany przez Ciebie artykuł.