Matomo ist unser Tracking Dienst

Wybierz model:

iPhone

iPhone 17 Pro Max

iPhone 17 Pro

iPhone 17

iPhone 17 Air

iPhone 16 Pro Max

iPhone 16 Pro

iPhone 16 Plus

iPhone 16e

iPhone 16

iPhone 15 Pro Max

iPhone 15 Pro

iPhone 15 Plus

iPhone 15

iPhone 14 Pro Max

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14

iPhone 13 Pro Max

iPhone 13 Pro

iPhone 13

iPhone 13 mini

iPhone 12 Pro Max

iPhone 12 Pro

iPhone 12

iPhone 12 mini

iPhone 11 Pro Max

iPhone 11 Pro

iPhone 11

iPhone 8

iPhone 7

iPhone SE 2020

iPhone SE 2022

iPhone XR

iPhone X/Xs

Samsung

Samsung Galaxy S25 Ultra

Samsung Galaxy S25 Plus

Samsung Galaxy S25 Edge

Samsung Galaxy S25

Samsung Galaxy S24 Ultra

Samsung Galaxy S24 Plus

Samsung Galaxy S24

Samsung Galaxy S24 FE

Samsung Galaxy S23 Ultra

Samsung Galaxy S23 Plus

Samsung Galaxy S23 FE

Samsung Galaxy S23

Samsung Galaxy S22 Ultra

Samsung Galaxy S22 Plus

Samsung Galaxy S22

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

Samsung Galaxy S21 Plus 5G

Samsung Galaxy S21 5G

Samsung Galaxy S21 FE

Samsung Galaxy S20 Ultra/ Samsung Galaxy S20 Ultra 5G

Samsung Galaxy S20/ Samsung Galaxy S20 5G

Samsung Galaxy S10

Samsung Galaxy A80

Samsung Galaxy A73 5G

Samsung Galaxy A72 5G

Samsung Galaxy A72

Samsung Galaxy A71

Samsung Galaxy A70

Samsung Galaxy A56

Samsung Galaxy A55

Samsung Galaxy A54 5G

Samsung Galaxy A53 5G

Samsung Galaxy A52 / A52 5G / A52s 5G

Samsung Galaxy A52 5G

Samsung Galaxy A52

Samsung Galaxy A52s 5G

Samsung Galaxy A51

Samsung Galaxy A40

Samsung Galaxy A36

Samsung Galaxy A34

Samsung Galaxy A26

Samsung Galaxy A23 5G

Samsung Galaxy A22 5G

Samsung Galaxy A14 5G

Samsung Galaxy A11

Google

Google Pixel 10 Pro XL

Google Pixel 10 Pro

Google Pixel 10

Google Pixel 9 Pro XL

Google Pixel 9 Pro Fold

Google Pixel 9 Pro

Google Pixel 9

Google Pixel 9A

Google Pixel 8 Pro

Google Pixel 8

Google Pixel 8a

Google Pixel 7 Pro

Google Pixel 7

Google Pixel 7a

Google Pixel 6 Pro

Google Pixel 6

Google Pixel 6a

Huawei

Huawei P30

Huawei P30 Lite

Huawei P20 Lite

Xiaomi

Xiaomi 15 Ultra

Xiaomi 15 Pro

Xiaomi 15

Xiaomi 13 Pro

Xiaomi 13

Xiaomi 13 Lite

Xiaomi 12

Xiaomi Redmi Note 14 Pro+

Xiaomi Redmi Note 14 Pro

Xiaomi Redmi 10

Xiaomi Poco C75

Xiaomi Redmi 14C

Xiaomi Redmi 14C 5G

Xiaomi Redmi Note 14 5G

Xiaomi Redmi Note 14 4G

Xiaomi Redmi Note 14S

OnePlus

OnePlus 13

OnePlus 11

OnePlus 10 Pro

OnePlus 10T

OnePlus 8 Pro

Oppo

Oppo Reno12 F

Oppo A60

Oppo Find X8 Pro

Oppo Find X8

Oppo A60 5G

Fairphone

Fairphone 5

Nothing

Nothing Phone 2a Plus

Nothing Phone 3a

Nothing Phone 2a

Prawo odstąpienia od umowy

Konsumenci mają prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni.

1. Prawo do odstąpienia od umowy

Nasza polityka zwrotów trwa 30 dni. Jeśli dokonali Państwo zakupu ponad 30 dni temu, niestety nie możemy zaoferować zwrotu ani wymiany.

Aby zakwalifikować się do zwrotu, Twój artykuł musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Artykuł musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Bony upominkowe są wyłączone z możliwości zwrotu.

Aby zakończyć zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu. Proszę nie zwracać zakupionych przedmiotów do producenta.

W niektórych sytuacjach przyznawane są tylko częściowe zwroty, takie jak:

  • Notatniki z widocznymi śladami użytkowania
  • Artykuły, które nie są w oryginalnym stanie, są uszkodzone lub mają brakujące części, które nie są wynikiem naszej wady.
  • Artykuły, które zostaną zwrócone po upływie 30 dni od daty dostawy

2. Skutki odstąpienia

Jeśli odstąpisz od tej umowy, zwrócimy Ci wszystkie płatności, które od Ciebie otrzymaliśmy, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, które wynikają z wyboru przez Ciebie innego sposobu dostawy niż nasza najtańsza standardowa dostawa), niezwłocznie i nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymaliśmy informację o Twoim odstąpieniu od tej umowy. Do tej zwrotu użyjemy tego samego środka płatniczego, którego użyłeś w pierwotnej transakcji, chyba że uzgodniono z Tobą wyraźnie coś innego; w żadnym przypadku nie zostaną naliczone opłaty z tytułu tego zwrotu. Możemy wstrzymać zwrot, aż otrzymamy towary z powrotem lub aż dostarczysz dowód, że odesłałeś towary, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Muszą Państwo zwrócić towary niezwłocznie, w każdym przypadku nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od tej umowy. Termin jest dotrzymany, jeśli wyślą Państwo towary przed upływem czternastodniowego terminu. Poniosą Państwo bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Odpowiadają Państwo za ewentualną utratę wartości towarów tylko wtedy, gdy ta utrata wartości wynika z niewłaściwego obchodzenia się z nimi, które nie było konieczne do sprawdzenia ich właściwości, cech i funkcjonowania.

2. Zwroty (jeśli dotyczy)

Gdy otrzymamy i sprawdzimy Twoje zwroty, wyślemy Ci e-mail, aby poinformować Cię, że otrzymaliśmy zwrócony przez Ciebie przedmiot. Poinformujemy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu pieniędzy.

Jeśli Twój zwrot został zatwierdzony, zostanie przetworzony. Po kilku dniach na Twojej karcie kredytowej lub pierwotnej metodzie płatności automatycznie zostanie dokonany kredyt.

Opóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z firmą kartą kredytową, ponieważ może upłynąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie przetworzony. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem, ponieważ mogą również występować czasy przetwarzania.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem support@glided.de.

4. Prezenty

Jeśli artykuł przy zakupie był oznaczony jako prezent i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kupon w wysokości wartości zakupu przy zwrocie artykułu. Gdy zwrócony artykuł do nas dotrze, otrzymasz kupon e-mailem.

Jeśli artykuł nie został oznaczony jako prezent lub nie został wysłany do osoby obdarowującej w momencie zakupu, zwrot zostanie dokonany na konto osoby obdarowującej, która następnie otrzyma informację o zwrocie.

5. Wysyłka

Aby zwrócić swój produkt, proszę wysłać go na:

Glided (Hojczyk)
Westermannstraße 49
44388 Dortmund
Deutschland

Musisz pokryć koszty wysyłki za zwrot samodzielnie. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszty wysyłki za zwrot zostaną odjęte od Twojego zwrotu.

Czas, jaki zajmuje, aby wymieniony towar dotarł do Ciebie, może się różnić w zależności od kraju.

Jeśli wysyłasz artykuł o wartości przekraczającej 75 €, powinieneś rozważyć skorzystanie z usługi wysyłkowej z śledzeniem przesyłki lub ubezpieczeniem przesyłki. Nie możemy zagwarantować, że otrzymamy zwracany przez Ciebie artykuł.